Tablice reklamowe we Wrocławiu to skuteczny sposób na efektywną reklamę Twojej marki. Sprawdź czym są tablice reklamowe, ile kosztuje reklama na tablicy i jakie korzyści płyną z tego rodzaju promocji.
Tablice reklamowe we Wrocławiu to świetne rozwiązanie dedykowane wszystkim tym, którzy chcieliby efektywnie zareklamować swoje usługi. Duże miasto, takie jak Wrocław, daje duże możliwości zarówno w kwestii promocji marki, jak i samego dotarcia do nowych klientów.
Co to są tablice reklamowe? Rodzaje tablic reklamowych
Tablice reklamowe to jest rodzaj reklamy zewnętrznej, która oferuje skuteczną promocję Twojej marki. Specjalnie dedykowane powierzchnie reklamowe umieszczone w miastach i przy ruchliwych drogach ściągają zainteresowanie przechodniów oraz przemieszczających się kierowców, dzięki czemu nasza reklama dociera do dużej liczby odbiorców, co przekłada się na liczbę potencjalnych nowych klientów.
Pod hasłem tablice reklamowe kryją się przede wszystkim bilboardy oraz vinyboardy. Bilboardy to tradycyjna, popularna i jedna z najskuteczniejszych form reklamy outdoorowej. Ich największe atuty to lokalizacja, stała ekspozycja oraz przyciągający wzrok komunikat. Duże, dobrze oświetlone tablice na budynkach lub dedykowanych konstrukcjach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu to gotowy i bezpieczny przepis na sukces Twojej marki.
Bilboardy a vinylboardy – ile kosztują?
Bilboardy cechuje duży rozmiar. Najczęściej reklama na bilboardzie oferowana jest w dwóch wariantach rozmiarowych: 12m2 (wówczas koszt reklamy na bilboardzie wynosi 590-1190 zł za miesiąc) lub 18m2 (cena przy takiej powierzchni to koszt rzędu 1200-3990 zł za miesiąc).
Vinylboardy to tablice reklamowe mniejszego formatu. Ich kompaktowe rozmiary pozwalają na montaż w miejscach, w których nie możemy pozwolić sobie na większe reklamy. Często w mniejszych miasteczkach to właśnie vinyboardy są jedyną opcją reklamy na tablicach. Koszt vinylboardu to przeciętnie 600-800 zł za miesiąc.
ZnajdzReklame.pl – oferta marki
Jeśli chciałbyś zareklamować swoją markę w odpowiedni sposób właśnie za pomocą tablic reklamowych (ale także innych form promocji), warto znaleźć firmę, która pozwoli Ci w pełni wykorzystać Twój potencjał reklamowy. Taka właśnie jest ZnajdzReklame.pl, która oferuje ponad 30.000 powierzchni reklamowych w aż 500 miastach całej Polski.
Korzystając usług firmy możemy nie tylko zareklamować swoją markę wykorzystując bilboardy we Wrocławiu, ale również citylighty, reklamy wielkoformatowe, a także przeprowadzić profesjonalne kampanie smsowe czy internetowe. Specjaliści ze ZnajdzReklame.pl już w kilkanaście minut darmowo wycenią koszty interesującej Cię reklamy – to duży plus!
W ZnajdzReklame.pl możesz liczyć na pomoc od początku do końca kampanii, w tym także na etapie raportowania. W praktyce oznacza to, że po zakończonej kampanii otrzymasz pełen raport z przeprowadzonych działań, dzięki czemu będziesz mógł samodzielnie ocenić jej skuteczność. Na stronie internetowej firmy możemy także skorzystać z opcji darmowej wyceny interesującej nas reklamy – możemy więc bez problemu oszacować czy stać nas na konkretną kampanię promocyjną naszej marki.
Korzyści reklamy we Wrocławiu
Wrocław to duże miasto, będące stolicą województwa dolnośląskiego. Codziennie przyjeżdża tu masa osób, które są w mieście przejazdem, na wycieczce bądź w podróży służbowej. Do wszystkich tych osób możemy dotrzeć stawiając na tablice reklamowe we Wrocławiu.
Umieszczenie reklamy w dużym mieście pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców, i nie chodzi tu tylko o mieszkańców miasta czy okolic. Ponadto, duża reklama w dużym mieście to jasny komunikat dla konkurencji – “halo, my też tu jesteśmy!”. Pozwala to na umocnienie swojej pozycji na rynku i wspieranie zdrowej konkurencji.
Wrocław to także miasto mocno studenckie, dlatego warto umieścić reklamę w centrum miasta jeśli Twoją grupą docelową są także Ci młodzi ludzie.
Współpraca ze sprawdzoną agencją reklamową, postawienie na tablice reklamowe we Wrocławiu to szansa na zwiększenie zasięgów Twojej marki, pozyskanie nowych odbiorców i wzrost jej znaczenia na rynku. Nie zwlekaj!